HECC is nu onderdeel van Ascensos HECC is nu onderdeel van Ascensos

+31 411 617 101
Show Menu

Nieuws van HECC

  • Picture

    Ascensos doet eerste Europese overname

    20.09.2016

    Het in Motherwell, Scotland, gevestigde contact center Ascensos heeft, als eerste Europese uitbreiding,  HECC, een Nederlandse  contact center specialist, overgenomen.

    Deze strategische belangrijke overname stelt Ascencos in staat om te groeien in nieuwe sectoren en geografische gebieden. Hierdoor kan er aan klanten een breder portfolio van meertalige mogelijkheden worden aangeboden.

    Klanten van Ascencos zijn in toenemende mate op zoek naar grotere teams van adviseurs die in meerdere talen en in meerdere landen service kunnen verlenen.  HECC geeft Ascencos deze mogelijkheden alsmede een solide uitvalsbasis voor verdere uitbreiding in Europa.

    HECC is opgericht in 1994 en heeft 70 medewerkers in de vestigingen in Boxtel en in Boekarest in Roemenië.

    HECC levert klantondersteuning op technisch en proces niveau in 12 verschillende talen aan klanten in Europa.

    Deze overname benadrukt de verdere groei plannen van Ascensos, een organisatie met meer dan 500medewerkers, die snel groeit in de wereld van het klant contact.

    Ascencos won recentelijk een miljoenen contract met B&Q waardoor het aantal werknemers in 2017 zal groeien tot boven de 1.000 medewerkers.

    Ascencos levert gespecialiseerd maatwerk voor multi-channel klant contact oplossingen inclusief volledige social media omgevingen aan vooraanstaande organisaties.

    Karen Miller, Argos, Oasis en Scottish Power maken deel uit van de klantenkring  van Ascensos.

    DermotJenkinson, Executive Chairman, Ascensos, stelt:“Dit is een strategisch belangrijke overname die ons in staat stelt om onze positie in Europa te verbeteren door onze klanten een breder aanbod te doen van hoge kwaliteit meertalige oplossingen. HECC heeft een indrukwekkende lijst van klanten en we zijn erg optimistisch gestemd en gedreven om gezamenlijk onze business verder uit te bouwen.”

    Hans Jansen, Chief Executive, HECC, voegt daar aan toe: “Ik ben zeer enthousiast over deze volgende stap en relatie met Ascensos. Ik kijk uit naar nieuwe mogelijkheden die onze gezamenlijke groei zal versterken.”

    Ascensos is opgericht door Dermot Jenkinson, John Devlin and Katrine Young, die eerder het award winnende beCogent als customer care centre op de kaart zetten.

    Lees meer
  • Picture

    HECC maakt nu deel uit van het Ascensos A-team.

    19.09.2016

    Het in Scotland gevestigde contact center Ascensos heeft, als eerste Europese uitbreiding, HECC overgenomen. Deze strategische belangrijke overname stelt Ascencos in staat om te groeien in nieuwe sectoren en geografische gebieden. Hierdoor kan er aan klanten een breder portfolio van meertalige mogelijkheden worden aangeboden.

    Dermot Jenkinson, Executive Chairman, Ascensos, stelt: “Dit is een strategisch belangrijke overname die ons in staat stelt om onze positie in Europa te verbeteren door onze klanten een breder aanbod te doen van kwalitatief hoogwaardige en meertalige oplossingen. HECC heeft een indrukwekkende lijst van klanten en we zijn erg optimistisch gestemd en gedreven om gezamenlijk onze business verder uit te bouwen.”

    Lees meer
  • Picture

    Niets dan lof!!

    16.07.2015

    Helaas waren wij de gebruiksaanwijzing van onze HONEYWELL thermostaat kwijt en uw medewerker adviseerde een nieuwe te downloaden van het internet. Toen wij aangaven in de tachtig te zijn en geen internet te hebben werd het keurig voor ons opgelost. Binnen twee dagen een nieuwe gebruiksaanwijzing in de bus! Onze hartelijke dank!

    Lees meer
  • Picture

    HECC onderdeel van de Foxconn Service Solution

    27.06.2014

    HECC en FOXCONN hebben een overeenkomst gesloten waarin HECC als klant contact center gaat fungeren voor de Global Service Solutions Division van FOXCONN. HECC is het aanspreekpunt voor klanten die gebruik maken van de Europeese repair faciliteiten van FOXCONN. Eerder deze maand ging de dienstverlening operationeel voor een leverancier van digitale display technologie!

    Lees meer
  • Iomega product groep van Lenovo ondersteund door HECC

    16.05.2014

    Lenovo en HECC hebben een meerjarige overeenkomst gesloten voor de ondersteuning van de Iomega product groep. HECC ondersteunt de gebruikers van de network storage products bij het optimaal gebruik maken van de StorCenter oplossingen. De diensverlening, in negen talen, wordt geleverd vanuit de HECC Alliance support centers. Wij @HECC zijn er trots op om mee te werken aan de klanttevredenheid van de gebruikes van Lenovo oplossingen!

    Lees meer
  • Picture

    Kaspersky brengt consumenten support voor langere periode onder bij HECC

    08.04.2014

    Kaspersky Lab heeft nu de Nederlandstalige technische ondersteuning van consumenten voor een langere periode ondergebracht bij HECC! Wij @HECC helpen gebruikers van Kaspersky Internet Security en Anti-Virus producten bij het installeren en het optimaal gebruikmaken van deze hoogwaardige producten.

    Lees meer
  • Picture

    De nieuwe www.hecc.nl is live!!!

    10.02.2014

    Wij @HECC zij er trots op om onze nieuwe site aan u te presenteren. Wij bedanken onze collega’s voor hun medewerking aan het fotowerk en aan de videoclips. De site is ontworpen door Dutchwebdesign in Breda. Voetnoot uit Utrecht tekent voor het foto- en videowerk. Het was een genoegen met hen te werken en wij bevelen ze van harte bij u aan als u op zoek bent naar partners voor het ontwikkelen van uw website!

    Lees meer